felfell

صادرات فلفل دلمه به روسیه ( قسمت اول )

صادرات فلفل دلمه از ایران به فدراسیون روسیه یک فرصت عالی برای شرکت های صادراتی و بازرگانان ایرانی و ترک است . فلفل دلمه رنگی یک محصول محبوب و پر طرفدار در بسیاری از کشورهای حوزه CIS از قبیل روسیه ، بلاروس ، قزاقستان ، قرقیزستان ، ترکمنستان ، تاجیکستان، آذربایجان و … است که در همه فصول سال برای آن تقاضا وجود دارد . روسیه با داشتن جمعیت 144 میلیون نفر یکی از بهترین مقاصد برای صادرات فلفل‌دلمه‌ای رنگی ایران است که در این چند سال اخیر بیشتر محصولات تولیدی فلفل دلمه رنگی ایران به این کشور صادر شده است .

صادرات فلفل دلمه به روسیه

مقدمه:
صادرات فلفل دلمه از ایران به فدراسیون روسیه یک فرصت عالی برای شرکت های صادراتی و بازرگانان ایرانی و ترک است .

فلفل دلمه رنگی یک محصول محبوب و پر طرفدار در بسیاری از کشورهای حوزه CIS از قبیل روسیه ، بلاروس ، قزاقستان ، قرقیزستان ، ترکمنستان ، تاجیکستان، آذربایجان و … است که در همه فصول سال برای آن تقاضا وجود دارد .
روسیه با داشتن جمعیت 144 میلیون نفر یکی از بهترین مقاصد برای صادرات فلفل‌دلمه‌ای رنگی ایران است که در این چند سال اخیر بیشتر محصولات تولیدی فلفل دلمه رنگی ایران به این کشور صادر شده است .

روسیه کشوری ثروتمند با استانداردهای روز اروپا است که سطح توقع و ذائقه شهروندان آن از کالاهای وارداتی در سطوح بالا و با کیفیت و لوکس پسند هستند.

مقصد اکثر کانتینر های صادراتی فلفل دلمه رنگی ایران میادین تره بار ( فودسیتی در موسکو – میدان کراسنودار – میدان سن‌پترزبورگ ) یا انبار های کنترل کیفیت و توزیع فروشگاه‌های بزرگ زنجیره ای مثل ( مگنیت ، X5 ، آشان و …. ) است .

در کشور روسیه این محصول بی‌نظیر و سرشار از ویتامین C و املاح معدنی به عنوان یک صیفی پر طرفدار محسوب می‌شود و در رژیم غذایی اکثر مردمان روستبار وجود دارد و به دو صورت تازه خوری و پخته ( داخل غذا ) استفاده می شود .

با توجه سلیقه و ذائقه مردم روسیه ، فلفل دلمه رنگی ایرانی دارای تقاضای پایداری از طرف مصرف کننده در کل سال است.

البته تقاضا برای صادرات فلفل دلمه به روسیه در همه ماهای سال یکسان نیست و در فصول سرد ( آبان تا اردیبهشت ) بسیار بسیار زیاد است به صورتی که در ماه انتهای سال میلادی تا ۷۰ الی ۸۰ کانتینر در روز می رسد که در ادامه مقاله روند این تقاضا را به صورت نموداری ارائه می شود

برای صادرات فلفل‌ دلمه‌ به کشور روسیه می‌بایست به نکات زیادی توجه کنید تا احیاناً با مشکل مواجه نشوید .

قبل از هر چیز برای صادرات فلفل دلمه ای، نیاز است که محصول با کیفیت و دارای استانداردهای بین‌المللی را از شرکت های معتبر تأمین کنید که توصیه ما پایانه صادراتی گلخانه داران ایران است .

ادامه دارد ………..

 

منبع محتوا : فلفل زار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • دیدگاه‌هایی که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌شود
  • از نوشتن حروف لاتین خودداری کنید

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
سایدبار Scroll To Top