felfell

تجهیزات برقی خود را با محصولات فروشگاه اینترنتی لُدا هوشمند کنید

فروشگاه تخصصی لُدا به‌­عنوان یکی از بزرگ‌­ترین سوپرمارکت‌های تجهیزات کنترل از راه دور، هوشمندسازی و اینترنت اشیا با تولیدات۱۰۰ درصد ایرانی و همچنین با تکیه بر دانش فنی و علمی متخصصان، فعالیت خود را از زمستان سال ۸۷ با هدف آشنایی و دسترسی و خرید آسان مشتریان آغاز کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، مهدی هاشمی مدیر گروه تخصصی لُدا در خصوص تجهیزات کنترل از راه دور و هوشمندسازی گفت: تکنولوژی هوشمندسازی و سیستم های کنترل از راه دور امکانات متنوع و گسترده­ای در اختیار می­‌گذارد که هر شخص نسبت به علاقه و سلیقه خود می‌­تواند از آن بهره‌­مند شود. با کمک این تکنولوژی تمامی وسایل و تجهیزلات برقی، بر حسب خصوصیات محل و نیاز استفاده‌کنندگان، قابل کنترل و مدیریت هستند. تجهیزاتی که از این طریق قابل کنترل هستند شامل سیستم‌های روشنایی، گرمایشی، سرمایشی، سیستم­‌های حفاظتی و امنیت، جک، کرکره، آیفون، وسایل الکتریکی ساختمان، سیستم‌های آبیاری، کنترل مخازن و پمپ‌­های آب کشاورزی و… است.

فاطمه سادات مدرسی مسئول کنترل کیفیت محصولات فروشگاه تخصصی لُدا با اشاره به محصولات عرضه شده در این فروشگاه عنوان کرد: در این فروشگاه محصولات به چهار دسته­ شامل: کنترل از طریق پیامک و تک زنگ، کنترل از طریق وای فای و اینترنت، کنترل از طریق ریموت، تله متری و کنترل مخازن آب تقسیم می‌­شوند.

وی در خصوص مزایای این فروشگاه نسبت به رقبا گفت: به دلیل اینکه محصولات عرضه شده در فروشگاه کاملا ایرانی هستند، بنابراین با قیمت کاملا رقابتی و منصفانه عرضه می­‌شوند. همچنین عمده شرکت‌­ها به دلیل استفاده از برندهای خارجی و واردات قابلیت پشتیبانی و سفارشی‌سازی محصولات را ندارند؛ اما با توجه به حضور کارشناسان در این فروشگاه و ارتباط مستقیم با تولیدکنندکان محصولات، مشتریان می‌­توانند بعد از خرید محصول از پشتیبانی و در صورت لزوم سفارشی سازی با نام و برند خود بهره‌مند شوند.

هاشمی ادامه داد: محصولات عرضه شده در این فروشگاه مهلت تست ۱۰ روزه دارند که در صورت عدم نیاز، مصرف­‌کننده به هر دلیلی، می‌­تواند آن را عودت دهد. همچنین تمامی محصولات، یک تا دو سال گارانتی تعویض و پنج سال خدمات پس از فروش دارند.

مدیر گروه تخصصی لُدا با اشاره به حضور کلاه­برداران و اجناس تقلبی در عرصه رقابت گفت: فروشگاه تخصصی لُدا نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه و تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت دارد. بنابراین خریداران می­تواند با خیال آسوده و با اطمینان از این فروشگاه، تجهیزات مورد نظر خود را تهیه کنند.

وی در خصوص چشم‌­انداز فروشگاه تخصصی لُدا گفت: کادر این فروشگاه در نظر دارد تا سبد محصولات خود را افزایش دهد. همچنین این شرکت قصد دارد تا در آینده نزدیک سیستم‌های بیشتر در زمینه اینترنت اشیا که به نوعی اتقلاب صنعتی چهارم به‌شمار می‌آید را به فروشگاه اضافه کند.

https://loda.ir/shop/

منبع محتوا : ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • دیدگاه‌هایی که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌شود
  • از نوشتن حروف لاتین خودداری کنید

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
سایدبار Scroll To Top