felfell

حضور مدیران شرکت فلفل زار در آئین افتتاحیه دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در شهرستان‌های نجف‌آباد و تیران و کرون

دکتر مرشدی گفت : فعال شدن دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در این دو شهرستان که قطب تولید و صادرات فلفل دلمه ایران به سایر نقاط دنیا است خبری مسرت‌بخش و امیدوارکننده برای فعالان اقتصادی این حوزه است.

به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و تجارت صنایع گلخانه‌ای فلفل زار جمعی از مدیران ارشد شرکت ؛ جناب آقای دکتر مرشدی و جناب آقای مهندس عرب پور میهمانان ویژه این آئین بودند .

دکتر مرشدی گفت فعال شدن دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در این دو شهرستان که قطب تولید و صادرات فلفل دلمه ایران به سایر نقاط دنیا است خبری مسرت‌بخش و امیدوارکننده برای فعالان اقتصادی این حوزه است . ایشان ضمن تشکر از زحمات رئیس محترم اتاق بازرگانی اصفهان جناب آقای گلشیرازی فرمودند این تمرکززدایی نویدبخش کاهش مشکلات احتمالی فعالان اقتصادی است و باید آن را به فال نیک گرفت .

همچنین ایشان در حاشیه این نشت جلسه‌ای با جناب آقای گلشیرازی و همکاران ایشان داشتند که با ذکر آسیب‌شناسی مشکلات اخیری که برای گلخانه داران و صادرکنندگان فلفل پیش‌آمده فرمودند این مشکلات ناشی از عدم وجود یک بازار بین‌المللی قوی با مالکیت ایران است  ، و از ایشان درخواست کرد که اتاق بازرگانی اصفهان به‌عنوان حامی تولیدکننده شرکت فلفل زار را جهت اجرا و پیاده‌سازی این موضوع یاری نماید تا با راهکارهای علمی و عملی متخصصان و دانشمندان شرکت توسعه و تجارت صنایع گلخانه‌ای فلفل زار  کامی در جهت تسهیل صادرات فلفل دلمه به کشور روسیه و سایر کشورهای منطقه برداشته شود .

منبع محتوا : فلفل زار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • دیدگاه‌هایی که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌شود
  • از نوشتن حروف لاتین خودداری کنید

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
سایدبار Scroll To Top